3 Aralık 2007 Pazartesi

Sparkling==Angel

7 yorum:

Adsız dedi ki...

Evet Duygu istemişti şarkıyı galiba. Söyleyeni de yazsaydın hemşerim yahu. Within Temptation'un Angel'ı. İndirip dinleyecem derseniz buraya tıklayabilirsiniz.

Adsız dedi ki...

angels...
muhteşem meleğime gitsin..
;)
saol elif...bende farklı bir yerı var..acı tatlı sanırım..
yukarıda sertalp'ın verdıgı nıckten dınleme ımkanı var merak edenlerin..emınım hak verecekler şarkını güzellıgıne..

Adsız dedi ki...

artık ingilizce yapmaya başlamışsın.well done.it's good for you.kusura bakma biraz geç oldu.şu sıralar birşey yazasım yok çünkü.hadi chaw.

3lf dedi ki...

missing istedi diye bu şarkıyı ayzdım,yoksa yabancı dille aramda pek bi yakın ilişki yoktur:S

Adsız dedi ki...

Blogger bugün Türkçe yerine ingilizce anlamadım gitti.Hep senin ingilizce şarkı yazmandan.Blogcu'dan sonra buraya da beddua ettin değil mi?

Adsız dedi ki...

Blogger'a da sonunda nazar değdirdin.Blogger ingilizce olmuş.Yazdın şu ingilizce şarkıyı.Blogcu'dan sonra blogger'a da beddua ettin değil mi?

Adsız dedi ki...

=) benim ahım tutar ama yok,etmedim beddua neyim=)
Bu arada ihmal ettiğimi farkındatım içimdeki müziği,telafi etmeye çalışıjam=)
Kendine iyi bak!