28 Kasım 2007 Çarşamba

Pentagram;SONSUZ

AYLENİZİN DİJEYİ GURURLAN SUNAR(!)
Hayatında hiiç pentagram dinlememiş birisi olarak pek fena bi deneyim olmadığını söyleyebilirim.Güzide bir blog arkadaşım istedi diye dinlediğim,biraz geç de olsa yayınladığım şarkıyı araştırdığımda bayağa eski bir grup olduğunu gördüm Pentagram'ın.(Ayrıca Yunancada beş çizgili anlamına gelen pentagrammon kelimesinden türetildiğini,beş köşeli yıldız olduğunu da öğrenmişeem)
sanırsın dağlarda yol olmaz
sanırsın kalbinde güç kalmaz
uzanırsın,yarın olmaz....
Zor günlerin ardından huzur olmaz
ki herzaman
umutlar yön bulmaz
yarın olsada BEKLENEN GÜN OLMAZ!!!
Sözlerim gerçektir,yüreğim kardeştir herzaman
Umudum sonsuzdur,uğraşım bitmez hiçbir zaman
Geliyor geçiyor hayat
dönüyor durmuyor dünya
Sanırsın yalnızlık tek dostun
Aldanırsın, kaçmakla bitmiyor
hiç bir zaman..
Yalnizlığın!!!
sözlerim gerçektir,
yureğim kardeştir her zaman!!
Umudum sonsuzdur,
ugraşım bitmez hiç bir zaman
Geliyor geçiyor hayat,
dönüyor durmuyor dünya!!!
EFET SERTALP...BİRAZ ZAMAN ALSADA İSTEK ŞARKINIZI CEVAPLAMIŞ BULUNUYORUM=)
bu arada bu ne depresif şarkı böle,çok dertliyiz bakıyorum???