13 Aralık 2007 Perşembe

Depresif bişiler

bugünlük depresif bir şarkı var menümüzde
Depresif ama güzel bir şarkı

Sen öğrettin birçok şeyi
En kötüsü kenarda kalmak
Düşünmemek hiçbir şeyi
Sensizken içten içe yanmak
Canım olsa vermezmiydim
Sermezmiydim yollarına
En sevdiğindir bilirim ezip geçmek
HAdi KIR KALBİMİ defalarca
Hadi vur!
Son şansın ÇARPIYORKEN kalbim
tek başına
Yalnızlık dört yanımı sarmış olsa da
Sensizlik yollarımı tutmuş olsa da
Zamansız bir depreme tutuldu kalbim
TUTULSUN
Sensiz ölmek zamanı şimdi
Ah yangın!!
Kor ateşler beni sarsa da
Sensizlik yollarıma yağmış olsa da
Zamansız bir ölüme seyirci kaldın
ALKIŞLA
Sensiz ölmek zamanı şimdi!!
Sen öğrettin birçok şeyi
En kötüsü kenarda kalmak
Düşünmemek hiçbir şeyi
Sensizken içten içe yanmak
Canım olsa vermezmiydim
Sermezmiydim yollarına
En sevdiğindir bilirim ezip geçmek
Hadi KIR KALBİMİ defalarca
Hadi vur!
Son şansın ÇARPIYORKEN kalbim
TEK BAŞINA
Yalnızlık dört yanımı sarmış olsa da
Sensizlik yollarımı tutmuş olsa da
Zamansız bir depreme tutuldu kalbim
TUTULSUN
Sensiz ölmek zamanı şimdi
Ah yangın!!
Kor ateşler beni sarsa da
Sensizlik yollarımı tutmuş olsa da
Zamansız bir ölüme seyirci kaldın
Alkışla
Sensiz ölmek zamanı şimdi
Birşeyler ilk aşkımı hatırlatsa da
son aşkım sendin asla anlamasanda
Zamansız bu ölüme sebep sen oldun
kabullen yok olmamı bir tebessümle
ah yangın offfff
Zamansız bir ölüme seyirci kaldın
ALKIŞLA
sensiz ölmek zamanı şimdi!!

4 yorum:

Adsız dedi ki...

depresyona hayır!!!
şöyle neşeli bişeyler olsun.bu yaşta bunlar dinlenir mi.dj 3lf. lütfen eğlenceli parçalar çal :)))

3lf dedi ki...

bu adam söylüosa dinlenir=)
Ama tamam;söz bidahakine neşeli bişiler çalıcam
Ciguli nasıl??
=) =)

Adsız dedi ki...

ciguli out tarık mengüç in.zaten yeni klibini izleyince koptum :)

Adsız dedi ki...

aynen yaa ama dayanamadım tamamını izlemeye=)
Saçlar falan...Yakıo ortamı:D