21 Aralık 2007 Cuma

aşkın gözü kör olabilir ama KARNI AÇTIR!!

Evet her ne kadar bir alt kattaki konserini kendi karaokem yüzünden ekmiş olsamda MALT'ı çok severim.Hele de bu şarkısını.
anlamakta güçlük çekip üç beş defa geriye ala ala yazdım buraya,kıymetimi bilin=)
Her harfine katıldığımı belirterek yazıyorum


Olmaz ilaç sine-i sad pareme
On pare top atışı yap duyur cümle aleme
Duyulmaz bilinmez sandın
Gülünmez mi halime
Sürç-i lisan ettiysem eğer
NEDEN KONUŞMADIN BENİMLE
Neden gitmedin vakitlice
Neden durdun öylece
Aşkın gözü kör olabilir ama
İnan bana karnı açtır
İyi sindirilmemiş bi aşk
Üçüncü tekillere MUTHAÇTIR!!
Bir,üç,beş,elli
Kaç tane oldu ben uyurken
Güvendiğim dağlar
Kaç kere yıkıldı
SÖYLEME
Bilmedim yapamadım
Kaçındım belki söylemeye
BEKLEDİĞİN ŞEYİ DİYEMEDİYSEM EĞER
NEDEN KONUŞMADIN BENİMLE
Neden gitmedin vakitlice
Neden durdun öylece
Aşkın gözü kör olabilir ama
İnan bana karnı açtır
İyi sindirilmemiş bi aşk
Üçüncü tekillere MUTHAÇTIR!!

1 yorum:

Adsız dedi ki...

Bu şarkıyı bende çok severim çok uzun süre kimin söylediğini bilmeden dinledim. Ama sesi mi desem sesleri mi desem bilmiyorum. HARİKA!!!