29 Aralık 2007 Cumartesi

YANIBAŞIMDAN

Duman'ın bütün şarkıları en sevdiğim şarkılar katagorisindedir zaten ama 'Yanıbaşımdan' daha bir öyle.Çok sıcak,çok samimi bi şarkı bana göre
Bu arada belirteyim;yaklaşık birbuçuk sene öncesine kadar Duman'dan nefret eder,geğirir gibi şarkı söylediklerini düşünürdüm(ösellikle OJE şarkısını=)
Bendeki bu Duman aşkı başka bi aşkla başladı diyebilirmiyiz üçlefe??
Tabii ki:P

Sevemedim ben bu günü
Sevemedim başından
Göremedim geçtiğini
Yanıbaşımdan, her yanımdan
Gelemedim ben oyuna
Gelemedim yaşımdan
Kovaladım sevdiğimi
Yanıbaşımdan, her yanımdan
Yaşamadım ben bu günü
Yaşamadım inadımdan
Göremedim geçtiğini
YANIBAŞIMDAN
Her yanımdan
Ellerin uzanmasın
Uzak dursun dedim
Sakın dokunmasın
Hayal ettiklerim
Bana yakışmasın
İNANCIM YOK BENİM
Video olarak sınav filminden bi sahne koyuyorum,iyi seyirlerr;)

Hiç yorum yok: