26 Kasım 2007 Pazartesi

İçimdeki müzik kimsinn

içimdeki müzik sensin
benim için bir zamanlar hayaldin
gördüğüm rüya sendin
hayaldin seni şimdi buldum
aşık oldum
içimdeki ritmi duyduk
ve senle ben
düşünmeden
bu şarkınınının sözlerinde kaybolduk
bağlandık
ritmi duyduk
o anda görünce
mm seni görünce
ben aşkımı istedim hep seni bekledim
içimdeki müzik sensin

seninle doğmuş gibiyim
hep seni bekledim
çünkü duyduğum müzik sensin...

tanışmadan çok önce
seni hissettim
ve sen geldin
ilk kez böyle oldum
içimdeki ritmi duydum
aşk müzik gibiydi
senle aşk müzik gibi
bu bildiğim herşeyden önemli
Seni duymak
senle olmak
artık yalnız değilim
İŞTE SENİNLEYİM
Ben aşkımı istedim
hep seni bekledim
içimdeki müzik sensin...
Seninle doğmuş gibiyim
Hep seni bekledim
Çünkü duyduğum müzik sensin...

Ve evet;dün HIGH SCHOOL MUSİCAL 2'yi izledim
(Bu arada benim içimdeki müzik çok cici bugünlerde)

22 yorum:

Adsız dedi ki...

neşenin yerinde olması ne kadar güzel.herzaman böyle kıpır kıpır ol.Sanırım bugünlerde okulda keyfin yerinde.Gelelim konuya.Nasıl bir film bu izlediğin.komedi tarzı bir film mi?

Adsız dedi ki...

İçindeki müziğin bugünlerde çok cici olmasının bir sebebi var mı? Ben merak ederim şimdi.söylemezsen sertalp'e sorarım.o kesin bilir.

Adsız dedi ki...

öbür tarafta fazla yorum yazıyorum.chat sayfası gibi olduğundan yeni gelen birisi bir bakıcak.bir ercüment bir 3lf yazıyor.karşılıklı konuşma kısmı olmuş.o yüzden fazla yazmak istemiyorum.yoksa eğlenceli yazıları severim.limonatayı istiyorum ayrıca.dün sözünü ettiğin.

Adsız dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Adsız dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
3lf dedi ki...

blablabla

=)

Adsız dedi ki...

blabla ne oluyor anlamadım şimdi

3lf dedi ki...

vs vs vs gibi bişi oluo,ayrıca (yardımınız dokunursa...) üstte yanlışlıkla bi yorum sildim,geri alabiliomuyumm???

Adsız dedi ki...

sizli konuşma modlarına cevap vermemeyi adet edinmişimdir.yinede sen olunca cevap vereyim.yorumu sen silmedin.yorumu ben sildim.bloggerda öyle bir olay var.yorum yazan kişi yazdığı yorumları silebiliyor.yorumun yanında bir çöp kutusu işareti var.onu tıklayınca siliniyor.mesela sende bana yazdıklarını silebiliyorsun.tabi ilk önce bloggera üye girişi yapıyorsun.yorumu bloggera giriş yaptıktan sonra yazarsan silme hakkın var.öteki türlü silinmiyor.

3lf dedi ki...

bloggerde acemiyim,ondan heralde ne?kim?nasıl?hangi arada??=)

Adsız dedi ki...

şu bloğuna birde ad versen.ayarlara tıklayınca açılan ilk sayfada başlık kısmına yazarsanız sizin için iyi olur.bloğunuzda başarılar dilerim.Sizi tebrik ediyorum.

Adsız dedi ki...

o sizli ifadeleri yazarken bile hoşlanmadım kendi yazdıklarımdan.ne yapayım.sevmiyorum siz ifadesini.neyse.Sertalpbilal nerdesin bu aralarda.hiç uğramıyorsun.bu kız senin istek şarkını yazmamış daha.

Adsız dedi ki...

evet farkettim hala yazmamış... bi de güya yazacaktı bugün... peh..

3lf dedi ki...

hii sertalcim unutmadım inan bak,sadece mmmm....Sadece....
şeyy kem kümm
HEH!!!
Dün akşam elektirikler kesildide ondan:P
Ama bugün yarın söz=)

Adsız dedi ki...

Ben geldim,uzun bir aradan sonra... :D
şarkılar süper..ben iptal ettim niyemi,hiç sorma sıra ana blogta..sessizce çekip gidicem işte..
şarkı istiymrmuşuz..bende bende...yabancı istesek...hayatım,ömrüm,dayanagım olan bir şarkı..

Within Temptation - Angels

özel bir anlamı var..ve benden özel bir insana gitsin..genelde böle olmuyor mu?..şarkı isteyince,yönlendirme de yapmak gerekiyor..
:D:D
hadı kaçıyor ben ..;)

Adsız dedi ki...

pekii o zaman
Sıradakş çook anlamlı şarkı Mising'den gönderdiği kişiye gitsin...
=)
Tabii önçe turuncu balık pentagramı....

Adsız dedi ki...

elif artık kusura bakma.ben başlattım bu şarkı olayını.aslında burası senin bloğun.istediklerini yazmalıydın.yakında dj olucaksın bu gidişle.seninde bizden istediğin varsa söyle yani :)

Adsız dedi ki...

3lf neden pentagram'ın şarkısı yoruma kapalı hı?!
Kıracam kemiklerini... :)

3lf dedi ki...

hiii ben bişe yapmadım ama nasıl olur??? Peki nasıl düzeltirim??
Blogumun tamircisi acil cewap=)

Adsız dedi ki...

3lf yazıyı düzenleye gir orda alt tarafta yazı seçenekleri var.alt alta seçenekler görüceksin.bu yazıyı yoruma aç / kapa gibi işaretle işte ordan bişey.

Adsız dedi ki...

ana sayfada yazının yanında kalem işaretine tıkla.orda yazı düzenleme ekranı çıkacak.sol altta yazı seçeneklerinde yorumlara izin ver seçeneğini tıklarsan sorun düzelir

Adsız dedi ki...

hala düzeltmedin bekliyoruz.