24 Kasım 2007 Cumartesi

İKİ YABANCI...

Aslında teomanı da Şebnem Ferah'ı da çok severim ama bu şarkıyı sevdiğim için değil,blog arkadaşım Ercüment istediği için yazıyorum=)

Yazdan kalma bir günden yada çölde çay filminden
bir sahne var aklımda oyuncular sanki biziz
mutsuzuz ikimiziz
kimi aşklar hiç bitmezmiş
bizimkisi bitenlerden
sevmeye yeteneksiziz..
İki yabancı
iki yabancı
Birlikte ama yalnız
iki yabancıyızz
Hani o güneşin batışı
bizi tanrıya inandırışı
Şu aralarakşam aklımda
ama çok zaman önceydi
yaralarımız ağır değildi
Yine de
bağışladım ben hep senii
hem sen hem kendimi
o kadar yoktun ki..
Yazdan kalma birgünden
Yada çölde Çay filminden
Benimde sahneler aklımda
Seninkilerden farklı ama
Artık kendini kandırma
Yoktur üstüne senin
güzeli çirkin yapmakta
Suçuysa dünyaya atmakta
Neyin bildinki değerini
Benimkini bileceksin
Bunu da tabii mahvedeceksin...
Eveett SErtalp,Missing??
İstek şarkı varsa peçeteye yazıp yollayabilirsiniz,bekliyorum yani:)

4 yorum:

Adsız dedi ki...

beni kırmadığın için teşekkür ederim elif.çok naziksin.

Adsız dedi ki...

sıradaki şarkıyı sertalpbilal söylesin artık.sanırsam ben zırt pırt yorum yazıyorum..belli bir süre yazmasam iyi olucak.hadi görüşürüz.

Adsız dedi ki...

yok yahuu olurmu öle şey:(
Dur Ercüment nereye gidiosun! Daha çook yer var ki burdaa,sertalpte missingde sığar daha
Hem benim repervatuar geniştir,

Dur ben bi limonata yapiimde karşılıklı içelim=)

Adsız dedi ki...

ercüment pası bana attı demek...
valla ben Pentagram'ın Sonsuz adlı şarkısını istesem olur mu? O olmazsa Gripin'den Böyle Kahpedir Dünya olsun.. Ayrıca şarkıyı dinlemek isteyen hemşerilerimiz burayı tıklasınlar.

:)