20 Kasım 2007 Salı

Eski Köprünün ALTINDA

İlk şarkım Duman'dan olsun.Bi zamanlar 'geğirir gibi şarkı söylüolar' deyip sinir olduğum grup artık favorilerim arasında.

Öhö öhö ,başlıyoruz=)



Denizler aştım geliyorum

bilirsin derdim seninle

Yolumdan döndüm kopuyorum

bilirsin derdim seninle...

Denizler aştım geliyorum

İster eğlen benimle

Yüzünü bi görsem yeter

Yolumuz ayrı biliyorum,

Ölmeden son bir defa

Belini kavrasam yeter...

Hadi gel buluşalım

ESKİ KÖPRÜNÜN ALTINDA

kimseler görmesin

Mehtaba karşı uzanalım

ESKİ KÖPRÜNÜN ALTINDA

kimseler bilmesinn

Kimseler duymasınn...

3 yorum:

Sertalp Bilal dedi ki...

:)
Dinlemek isterseniz buraya da tıklayabilirsiniz ;) Bu da benden olsun

3lf dedi ki...

OO çok teşekkürler Sertalp'cim
hele bi ben video ve ses ekleme şeysini öğreniim,dağatçam buraları=)

Adsız dedi ki...

Duman...
Bir süre önce ,''Duman dinleye dinleye duman olduk yaww..''dedğim grup...cidden dinleyenını duman edıyor..ama cidden kalıtelı grup ya... off oofff....bir kesdaha gitme fırsatı versın allah :D
görüşürüz...