14 Kasım 2007 Çarşamba

kulağımdaki tıkırtılar!

Efeet;günlerdir düşündüğüm blogumu nihayet açmış bulunmaktayım.Aslında bu ilk blog deneyimim değil,3lf.blogcu.com ' da dünya tatlısı bir blogum daha var,ama onu 'sefgili günlük' olarak kullanıyorum.O gün yaşadıklarımı,istediklerimi falan yazıyorum.
Arasıra hani kulağımda dönüp duran müzik tıkırtılarına da yer vermiyo değilim ama o zaman da günlük günlükten şaşıyor=) :P İçinde sadece kulağımdaki tıkırtıların olucağı ,3lf.blogcu'ya kardeş olarak böyle bir blog açtım,iyi etmişimdir inşallah=)

4 yorum:

Sertalp Bilal dedi ki...

"dilininucundakiler" blogunda, senden diğer tarafta olduğu gibi güzel şeyler bekleriz 3LF hanım...
Her dilinin ucundaki şarkıyı, player'ı ile verirsen çok da seviniriz :)
Hadi bakalım :)

Admin dedi ki...

hyrlı olsun :A blogspotuda bilrmydn sen bakem:A ayrıca şöyle düzgün birşey yapta adsense reklamı falanda koy :D

Adsız dedi ki...

hayırlı olsun ne diyelim sen bana pasta ile gelmiştin unutmadım.kusura bakma yolumun üzerinde pastane bulamadım.sonra getirsem :)

3lf dedi ki...

hadi yaa,canımda bi çekti ki:(
:(
Ama neyse,yakın mesafe şunun şurasında komşu sayılırız blogspot da=)
Olsun ya düşünmen yeter...