22 Kasım 2007 Perşembe

Gözlerin Bakarda görmez ellerin tutarda bilmez...

İçimi titreten giriş müziği ve anlamlı sözleriyle eskiden beri sevdiğim bir şarkıdır GÖNÜL
Fikret Kızılıok abimiz çok da güzel söyler hani.
Öhö öhhö;
Bunca yıl herkesden kaçtım en sonunda buldum sandım
Ansızın içimi açtın,yapma dedim yaptın gönül
Gözleri senden uzaktı,farkedilmez bir tuzaktı
Sana böylesi yasaktı,yapma dedim yaptın gönül
O bir yolcu sen bir hancı gördüğüm en son yalancı
İçimdeki derin sancı gitmez dedim kaldı gönül
Sen istedin ben dinledim senden ayrı olmaz dedim
En sonunda bende sevdim
şimdi beni kurtar gönül...
Gözlerin bakarda görmez,ellerin tutarda bilmez
Gece gündüz farkedilmez demedimmi sana gönül
Sabahın tam üçündesin dertlerin en gücündesin
Hala onun peşindesin,gitme dedim gittin gönül
Böylesi sevdiğin için bir kördüğüm oldu için
Demedimmi sana gönül...
Sen istedin ben dinledim
Senden ayrı olmaz dedim
En sonunda bende sevdim
şimdi beni kurtar gönül...
Böylesi sevdiğin için bir kördüğüm oldu için ağlıyorsun için için demedimmi sana gönül
Sen istedin ben dinledim senden ayrı olmaz dedim
şimdi beni kurtar gönül...

4 yorum:

Adsız dedi ki...

Fikret Kızılok'dan Gönül şarkısını dinlemek isterim çok merak ettim derseniz burada :)
Tıklayın

Adsız dedi ki...

Elif yazıların saatleri dikkatini çekti mi? bir önceki yazı 06.35. Saat kısmını ayarlardan ayarlasana.Düşünüyorum sabah 06.35 de ne zaman kalktı.bunları yazdı diye.

3lf dedi ki...

ehuehu her sabah hobimdir okula geç kalıp koşmadan evvel şu saatlerde pc'ye oturup şarkı yazmak zaten:))
Saol ya 20 yıl kalsam aklıma gelmezdi şu saatler:D

3lf dedi ki...

Sende saol sertalp
Ama bi söz var hani
'Bana hergün balık verme,balık tutmayı öğret'diye
Anladın dimi Kaptan Mağara Bilaliiiii:))